Rozrywka.Goniec.pl > Telewizja > Zmiany Edwarda Miszczaka w Polsacie to niewypał? Wyniki oglądalności mówią same za siebie
Zuzanna Kabot
Zuzanna Kabot 21.09.2023 14:46

Zmiany Edwarda Miszczaka w Polsacie to niewypał? Wyniki oglądalności mówią same za siebie

Edward Miszczak
KAPiF

Edward Miszczak wprowadził wiele zmian w Polsacie, odkąd został nowym dyrektorem programowym. W sierpniu z dumą ogłaszał nowości, które widzowie będą mogli zobaczyć jesienią, a teraz musiał zmierzyć się z wynikami oglądalności nowych programów stacji. 

Edward Miszczak nowym dyrektorem programowym Polsatu

Edward Miszczak kierował stacją TVN przez 25 lat, ale jakiś czas temu postanowił przejść do Polsatu. Tym samym zajął stanowisko Niny Terentiew, która przeszła do rady nadzorczej. W ostatnim czasie było głośno o zmianach, jakie zaproponował. Niemałe kontrowersje wywołało między innymi zwolnienie Katarzyny Dowbor z programu “Nasz nowy dom”, czy też odświeżenie składu jurorów w “Twoja Twarz Brzmi Znajomo”. Miszczak wprowadził także nowe tytuły, takie jak chociażby “The Real Housewives. Żony Warszawy”.

Mateusz Murański do dziś nie został pochowany? "Nie ma takiego miejsca"

Miszczak wprowadza kolejne zmiany

Na konferencji, która zapowiadała jesienny sezon Polsatu nowy dyrektor podkreślał z dumą, że na antenie zobaczymy między innymi “The Real Housewives. Żony Warszawy” czy “Temptation Island Polska”. Te programy miały być wielkimi hitami ramówki.

Portal Wirtualne Media podaje, że od 27 września Polsat zmienia porę emisji obydwu propozycji, na dwie godziny później. Perypetie “Żon Warszawy” będziemy mogli oglądać o 22:05, a romanse wyspiarzy o 23:10. Zamiast nowych show w środy o 20:00 będą emitowane filmy fabularne. Taka decyzja ma być spowodowana słabą oglądalnością.

Wyniki oglądalności nowych programów mówią same za siebie

Pierwszy odcinek “Żon Warszawy” śledziło 488 tysięcy widzów, a premierowe wydanie “Temptation Island Polska” zgromadził zaledwie 272 tysięcy osób. Edward Miszczak pokładał nadzieje w “Doda. Dream show”, w którym piosenkarka wyjawia kulisy przygotowań do trasy.

Jednak jak się okazuje, oglądalność tego formatu również nie zachwyca. Wirtualne Media podają, że pierwsze trzy odcinki programu zobaczyło średnio 433 tysiące odbiorców. Jest to zaledwie 3,6 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów. Jak na razie największą oglądalnością cieszył się pierwszy odcinek, bowiem zobaczyło go 454 tys. osób