Rozrywka.Goniec.pl > Gwiazdy > Ida Nowakowska o spadku oglądalności "Pytania na śniadanie". Dosadne słowa
Patryk Idziak
Patryk Idziak 16.06.2024 10:28

Ida Nowakowska o spadku oglądalności "Pytania na śniadanie". Dosadne słowa

Ida Nowakowska
fot. KAPiF

Ida Nowakowska od 2018 roku była prowadzącą programu “Pytanie na śniadanie”. Jedna z ulubionych prezenterek została zwolniona, podobnie jak reszta, przy okazji zmiany władz TVP. Czy cieszy się ze spadku oglądalności po jej odejściu?

Ida Nowakowska bez pracy w TVP, ale za to z nowymi wyzwaniami

Ida Nowakowska oprócz prowadzenia porannego programu Telewizji Polskiej, współpracowała przy “The Voice Kids” czy talk-show “Ameryka da się lubić”. Była i nadal jest lubianą postacią showbiznesu, ale jej także nie ominęły masowe zwolnienia, które odbyły się za sprawą zmian w strukturze spółki. Obecnie nie jest związana z żadną inną stacją, ale jak sama mówi, ma mniej czasu niż wcześniej. 

Nie mogę za dużo powiedzieć, natomiast pracuję nad bardzo ciekawymi rzeczami, za które proszę trzymajcie kciuki – wyznała Pomponikowi.

Książę Louis znów skupił na sobie uwagę. Tak zachowywał się na paradzie

Ida Nowakowska zadowolona ze spadku oglądalności "Pytania na śniadanie"?

W rozmowie z portalem Ida Nowakowska opowiedziała o swoich odczuciach związanych ze zmianami w “Pytaniu na śniadanie”. Zapytano, czy w ogóle ogląda świeże wydania. 

Ja nie oglądałam zbyt wiele telewizji, ponieważ cały czas byłam w rozjazdach – odpowiedziała Ida Nowakowska.

Najnowsze badania pokazują, że śniadaniowy program TVP nie uplasował się na pozycji lidera i zaliczył spory spadek oglądalności. Rozgoryczona była ekipa mogłaby czuć się usatysfakcjonowana takimi informacjami, ale Ida Nowakowska nie żywi złej woli wobec programu.

Myślę, że zawsze oceną czegoś, co jest realizowane w telewizji, jest liczba widzów. (…) Satysfakcji nigdy nie mam, nigdy nikomu źle nie życzę. (…) Nasze wyniki oglądalności zawsze nas bardzo cieszyły, bo była bardzo wysoka – podsumowała.

"Pytanie na śniadanie" z drugim miejscem w rankingu oglądalności

Raport opublikowany przez Wirtualne Media pokazuje, że nie wszystkim podobają się zmiany w “Pytaniu na śniadanie”. Tym razem w rankingu wyprzedza je “Dzień dobry TVN”, ale co bardziej ciekawe, poranny program TVP ogląda 111 tysięcy widzów mniej w porównaniu do poprzedniego okresu.

Kinga Dobrzyńska w rozmowie z Wirtualnymi Mediami uspokaja, że wahania w liczbie widzów są normalne, jeśli wprowadza się nowe formaty. Jednocześnie zapewnia, że to nie koniec zmian, bo po wakacjach ekipa przeniesie się do nowego studia, a widzowie zobaczą odświeżoną czołówkę.