Rozrywka.Goniec.pl > Telewizja > Wypłynęły sensacyjne wieści o Magdzie Gessler i TVN. Była największą gwiazdą, aż tu nagle... koniec
Elżbieta Włodarska
Elżbieta Włodarska 05.10.2023 13:13

Wypłynęły sensacyjne wieści o Magdzie Gessler i TVN. Była największą gwiazdą, aż tu nagle... koniec

Wypłynęły sensacyjne wieści o Magdzie Gessler i TVN. Była największą gwiazdą, aż tu nagle... koniec
KAPIF

Magda Gessler to niekwestionowana królowa TVN-u. Programy, w których bierze udział, cieszą się niebywałą popularnością. Reklamodawcy niemal przebijają się w kwotach oferowanych za spoty, które zostałyby emitowane podczas kultowych “Kuchennych rewolucji”. Okazuje się, że to jednak koniec, a restauratorka będzie musiała ustąpić miejsca innym programom.

Magda Gessler króluje w TVN-ie

Magda Gessler zyskała niebywała popularność i sympatię widzów dzięki “Kuchennym rewolucjom”. Charyzmatyczna i temperamentna restauratorka podbiła serca publiczności swoimi nieoczywistymi ripostami i zaskakującym zachowaniem. Gospodyni programu kulinarnego zdecydowanie zapracowała sobie na miano najdroższej gwiazdy TVN-u. Reklamy, które były emitowane podczas programów z jej udziałem, miały kosztować najwięcej. Jak informują media, w 2019 roku za 30-sekundowy spot trzeba było zapłacić zawrotną kwotę - 83,4 tys. zł.

Wielka radość w domu Magdy Gessler. Do ślubu zostało już tylko kilka dni

Zaskakujące informacje dotyczące "Kuchennych rewolucji"

Obecnie kwota za spot emitowany podczas “Kuchennych rewolucji” już tyle nie wynosi. Cennik, który jest zamieszczony na oficjalnych stronach TVN-u, informuje, że w październiku potencjalni reklamodawcy muszą zapłacić 61,5 tys. zł. Oznacza to, że w ciągu trzech lat ta kwota zmniejszyła się o całe 20 tysięcy złotych.

Co ciekawe, reklama przy “Faktach” znacznie przekroczyła cenę, którą trzeba było zapłacić za spot podczas “Kuchennych rewolucji”. Kwota ta wynosi oszałamiające 88,9 tys. zł.

Magda Gessler tych zmian nie odczuje jednak w zasobności swojego portfela. Restauratorka zdradziła, że ma stałą pensję.

- To, co robię dla telewizji, nie ma nic wspólnego z tym, ile zarabiam. To odległość kosmiczna. W TVN-ie nie ma się procentu z reklam, ani od niczego. Mam skromną stałą działkę, bardzo skromną w stosunku do tego, co się na świecie płaci za telewizję i to tak udany program - wyjaśniła Magda Gessler.

KAPIF_oryginal_K1094944F.jpg
KAPiF

Co z przyszłością "Kuchennych rewolucji"?

Czy zmiana kwot wymaganych za spot reklamowy podczas emisji “Kuchennych rewolucji” oznacza koniec popularności programu? Optymizmem nie napawają wyniki oglądalności, które jasno mówią o tym, że nowe odcinki, które są emitowane od września, gromadzą przed telewizorami 970 tysięcy widzów. Oznacza to, że przed rokiem program cieszył się znacznie większym zainteresowaniem, a przed odbiornikami zasiadało 180 tysięcy osób więcej. Co ciekawe, TVN w czwartkowe wieczory przegrywa z TVP1, gdzie emisję ma “Sprawa dla reportera”.

KAPIF_oryginal_K1078521F.jpg
KAPiF