Rozrywka.Goniec.pl > Gwiazdy > TVP sprzedaje czas antenowy. Cena za reklamę przy "Wiadomościach" zwala z nóg
Monika Majko
Monika Majko 18.01.2022 18:33

TVP sprzedaje czas antenowy. Cena za reklamę przy "Wiadomościach" zwala z nóg

EN 01278728 0020
ANDRZEJ IWANCZUK/REPORTER

Stawki za emisję reklamy przed głównym wydaniem "Wiadomości" są oszałamiające. Telewizja Polska właśnie rozpoczęła sprzedaż czasu antenowego na luty, a kwoty w ofercie zaskoczyły wielu reklamodawców.

O stawkach za reklamy na antenie TVP w nadchodzącym miesiącu poinformował na swoich łamach serwis wirtualnemedia.pl. Biuro Telewizji Polskiej już prowadzi sprzedaż czasu antenowego na luty, a najwięcej kosztuje reklama przed wieczornym wydaniem głównego programu informacyjnego TVP.

TVP bierze prawie 70 tys. zł za 30-sekundową reklamę przed "Wiadomościami"

30-sekundowy spot reklamowy emitowany w dni robocze przed głównym wydaniem "Wiadomości" na antenie TVP1 kosztuje 69 tys. 800 zł. Zaledwie 200 zł mniej kosztuje czas antenowy przy prognozie pogody tuż po niedzielnym wydaniu "Wiadomości". W ten dzień przed programem informacyjnym nie są wyświetlane reklamy.

Za reklamę przed prognozą pogody w dni powszednie reklamodawca zapłaci do 62 tys. 700 zł. Z kolei za spot przy serwisie sportowym, czyli w okolicy godz. 19:25, zleceniodawca zapłaci ok. 30-32 tys. zł, a ostateczna cena uzależniona jest od dnia emisji.

Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideo

Telewizja Polska wyjątkowo ceni swój czas antenowy również przy wybranych serialach. Za reklamę przy "Zniewolonej" trzeba zapłacić 56 tys. zł, a miejsce przy "Ojcu Mateuszu" i "Na sygnale" zostało wycenione na 45-46 tys. zł. 39 tys. zł kosztuje reklama przy "Sprawie dla reportera".

Reklamodawcy zapłacą ponad 65 tys. zł za emisję spotu przy serialu "M jak miłość"

Jeśli chodzi czas antenowy stacji TVP2, to reklamodawcy również muszą przygotować pokaźny budżet. Na 65 tys. 700 zł wyceniono miejsce przy serialu "M jak miłość", 45 tys. 900 zł kosztuje spot przy "Barwach szczęścia", a 37 tys. 800 zł przy "Na dobre i na złe".

Z kolei 54 tys. 400 zł reklamodawca zapłaci za lutowy spot przy programie "The Voice Senior". Trzeba się jednak śpieszyć z rezerwacją czasu antenowego, bo emisja tego programu zakończy się właśnie w przyszłym miesiącu.

Artykuły polecane przez redakcję Goniec.pl:

Źródło: Wirtualne media

Jeżeli chcesz się podzielić informacjami z Twojego regionu, koniecznie napisz do nas na adres [email protected]