Monika Urbańczyk, partnerka Tomasza Lisa, niedawno wzięła udział w kampanii reklamowej firmy Roger Publishing. Zamieszczony na Instagramie klip promuje odzież sprzedawaną przez markę. Firma należy do Nicole Sochacki-Wójcickiej, ginekolożki-influencerki, która całkiem niedawno trafiła na celownik Narodowego Funduszu Zdrowia.
Po gromach, jakie spadły na Mamę Ginekolog, która wyznała, że przyjmuje znajome poza kolejką na NFZ, influencerka poczuła się dogłębnie dotknięta krytyką i postanowiła wyjaśnić swoim obserwatorom, co miała na myśli. Jak zapewniła obserwatorów, każdego pacjenta traktuje z równie wielką troską, bo jest "lekarzem z powołania". Na dowód przytoczyła też kilka opowieści świadczących o jej rzekomej wielkoduszności i bezinteresowności. Tylko czy ktoś w ogóle w to uwierzył?
Nicole Sochacki-Wójcicka, znana w sieci jako Mama Ginekolog, nie kryła się z tym, że w swoim gabinecie na NFZ przyjmuje rodzinę oraz koleżanki z pierwszeństwem przed innymi. Po tym, jak influencerka podzieliła się z fanami swoją praktyką, w internecie zawrzało.
Mama Ginekolog, znana w sieci instragramerka, dała upust niezadowoleniu wynikającemu z opieszałości swoich fanów w kwestii datków na WOŚP. Rzeczywistość okazała się zupełnie inna, o czym internauci dobitnie jej przypomnieli.